fridalindgren

And here we go again...

Publicerad 2012-09-04 00:28:36 i Dagens,

Jag är ju så in i helvete sugen på att börja skriva igen, och göra det mesta för att folk ska uppmärksamma den här grymma bloggen. Varför inte läsa om mig? HEHE!
 
Nä, men först och främst skriver jag nu för att  min käre vän, Jesper Annerstedt, ska flytta till Kanada och plugga mode. Absolut inte oväntat från min sida, men i alla fall... Han ska börja med en gullig blogg där har kommer skriva om sina fina upplevelser, och detta vill jag göra reklam för (dock har jag ca 1 läsare per dag, men endå...)
 
Vet inte än vad hans blogg ska heta, men kommer uppdatera, ifall jag ens kommer börja blogga igen. Ska försöka!

Själv ska jag inte plugga vidare, fast jag tycker att det är extremt kul att gå i skolan. 
Är "arbetslös" just nu, men jobbar hos min bror på ITsale samt lite extratimmar på Bokia. Så känner mig inte helt alone och slapp när alla har börjat skolan.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu. Vet att det är extremt skittråkigt att läsa ett "långt" inlägg och speciellt utan bilder, men nu måste jag gå och nana för ska upp imorgon vid 8 och tjäna pengar.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeppoo

Publicerad 2012-09-07 18:46:15

Heheh du är sööööt! <3

Svar: Jag vet! Är den bäste du kan få!!!!
Frida Lindgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela