fridalindgren

Börjar skolan om typ 6 timmar!

Publicerad 2010-08-18 03:49:00 i AlltMöjligt,

Thess och jag sitter här och har precis spelat massa
pcwer med några randoms
som vi träffade på gungame XD!
Lite småskoj faktiskt.

Är trött, men ska väl kolla på någon film och äta glass snart.
Men sova ska vi fan inte göra!!

JAJAJJAJAJ!



Passade lilla Olle idag.
Bara 8 veckor på bilden och nu är han ganska mycket större.
PLUTTIIIS!!!

skojar du!¿

Publicerad 2010-08-17 09:01:43 i AlltMöjligt,

skrev nyss ett ganska långt inlägg från mobilen och så fuckade jag det, så allt försvann. skrev iallafall att jag sitter o väntar på thess som är hos tandläkaren och sen ska vi hem till mig och sova. sov nämligen inget inatt! Jaja, vi hörs väl lite senare. puss

In Hoelanda

Publicerad 2010-08-17 01:45:52 i AlltMöjligt,

Nu sitte jag här hemma hos Thess på hennes FETA DATOR!
Vi har spelat lite cs, och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra,
men det blir inte sova på ett tag iallafall.

Har inte skrivit så mycket, men det beror på att jag inte orkar helt enkelt.

Då böjar skolan på onsdag och jag se faktiskt fam emot det (Y)
Det kommer bli skitkul att träffa klassen igen och cs på rasterna ;)



Detta är vår schema och det är hyffsat bra. Tisdagen suger i och för sig.

Nu ska jag gå ut och ta en cigg, men skriver mer kanske senare, eller imorgon.

Imorgon ska jag o Tess hem till mig och så ska hon kolla på min träning och sen blir det dygna.
Måste vända på dygnet ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela