fridalindgren

Modemässa Köpenhamn 2012

Publicerad 2012-03-21 23:00:41 i Kläder/mode,

Det är lite kul när man kommer in på bloggen och ser att det är 3 st som läst idag! Hahaha. Då kan man ju undra vilka dessa 3 är!
Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle lägga upp lite bilder från modemässan i Köpenhamn, så här har ni dom.
Hade ganska många fler, men det tar ju sin lilla tid att lägga upp bilder på bloggen så ni får nöja er med dessa!

Imorgon är det fredag, mmhmmhmhm!!!

Publicerad 2012-03-08 23:27:53 i Dagens,

Har sån jävla lust att bara få igång bloggen igen!
Men känner själv att min blogg nog är den tråkigaste som jag någonsin har skådat.
Vill liksom att folk ska kolla in och ha kul när de kollar runt på min lilla blogg.
Kanske något jag borde fundera lite extra på...

Imorgon blir det utgång med nötterna. Ska bli riktigt skoj faktiskt.
Har dock inga pengar, så det blir en billig kväll men det är bara bra.

Redan nu har jag tråkat ut er med riktig onödig info.
Nu blir det Prison Break och sen nana!!!

Tänkte passa på att lägga upp bilder från modemässan i Köpenhamn. Var ett tag sen, men de har legat forever alone på min kamera så dags att lägga upp dom!

Thåström 15/3?

Publicerad 2012-03-01 22:48:05 i Dagens,

Hmm...
Såg tidigare idag att Thåström ska spela på Trädgårn nu snart om 2 veckor.
Biljetterna kostar 400 kr och jag har det, men frågan är ifall det är värt att lägga dom på en kväll.
Fast det hade varit jävligt ball alltså.

Fredag imorgon!!
Blir en myspyskväll och sen tagga lördagen istället!!
Sara fyller år och ska ha middag och sedan utgång på kvällen. Ska bli riktigt trevligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela