fridalindgren

Ta bort mitt facebook-konto?

Publicerad 2011-04-11 21:01:35 i Nyheter,

Hade ett tal i svenskan härom dagen. Det var nationella osv. Jag snackade om Facebook och att det egentligen är en sån jävla patetisk hemsida. fast man är helt besatt och man tröttnar aldrig liksom.
Så nu funderar jag starkt på att ta bort mitt facebook-konto.
Vad tycker ni?

Kommer bli helt handikappad typ, men känns rätt att göra det.


Geek Meet Zwölf

Publicerad 2011-04-01 21:17:51 i "Högtider",

Nu är jag och Therese äntligen på Geek meet ;)
Vi är crew denna gången och det ska bli riktigt skoj.
Filmer och bilder kommer ska ni se! :D


Bild från förra geek meet. va så jävla fint väder så vi solade osv!

Nu ska jag spela pcw med humpis och sonne!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela