fridalindgren

KORVMOJ!

Publicerad 2010-10-10 22:57:44 i AlltMöjligt,

Sitter här vid datorn och har precis kört en pcw.
Gick inge bra och nu sticker alla så ska väl gå och lägga mig.
Börjar sent imorgon så ska nog kolla film, eller läsa en bok ;)

Har inget mer intressant att skriva.
Idag har jag haft 1 läsare för övrigt (Y) HAHAHA!!

Fuck u!♥

JAG HAR JU KUL!

Publicerad 2010-10-05 01:25:51 i AlltMöjligt,

HAHA! Såg dessa roliga funktionerna ;)

Borde fan gå och lägga mig!



HAHA! Så kul man kan ha med en jävla kamera!

NU ska jag sova.

Nattinatti♥

Webcam!

Publicerad 2010-10-05 01:17:36 i AlltMöjligt,

Sååå nu har jag fixat drivrutiner till camen så nu funkar den ;)
Här får ni en fin invigelse!



HAHHA!!!

Visst är jag snygg med finnar och allt!♥
Har ju färgat håret lite smårött också. Ser kanske inte så mycket, men är nöjd iallafall!(Y)

Kyss på er! Nu ska jag NANA!<3

Nattinatti♥

Ny vecka.

Publicerad 2010-10-04 21:14:43 i Dagens,

Sitter här och väntar på att nörden ska komma in på steam. Ett under egentligen att hon inte redan är inne, men plötsligt händer det!

Kolla top model nyss och det var ju bra som vanligt. 3 reklamer på en timma,  men man överlever -.-

Haft en bra helg med pluttisen. Har fått vara hans lilla slav nu när hans knä har hoppat, men det är han värd.
Tom hade fest i lördags, men den gick man tidigt ifrån. Var väl hemma hos Simon vid 00. Sen fick vi reda på att det var en systemkamera och en iPod som blivit snodda. Brukar inte hända sådan i kungsbacka, är mer likt en mölndalsfest, men detta var mysko. NOG OM DET!

Nu ska jag smsa nörden för jag vill köra pcw!




Ursäkta dessa fula människor, men när man ser ut såhär... är man fan lycklig!
HAHA mitt första lan!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela