fridalindgren

3 dagar kvar

Publicerad 2010-06-18 00:36:30 i AlltMöjligt,

Nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar tills vi åker till Gotland!
Och älsklingen sa att det skulle bli strålande sol mellan den 23e och 27e. Får hoppas att det blir så!
Har skrivit en packlista, men inte börjat packa än. Men det får jag göra imorgon (Y)

Imorgon är det Jespers B-day och vi nötterna ska träffas imorgon i stan och hitta på något skoj.
Måste träffa mina små bebisar innan jag åker :O!

Nu blir det skype och CS med Szandoooo!

Dött

Publicerad 2010-06-10 00:23:06 i Kläder/mode,

Jävlar va dött det är här inne på min blogg ;)!

Imorgon är det skolavslutning och jag har köpt mega snygga skor!





Skopunkten ;) det blev sammanlagt bara 300 kr för dessa.
Ska ha de högklackade imorgon på avslutningen, men kommer typ bryta benen. 12,5 cm!!!!
Mamma tyckte det såg ut som hor-skor, men det är va hon tycker ;)

Det blir i alla fall grillning någonstans i Onsala efter skolan. Ska ta med mig badkläder tror jag och ta mitt första dopp för året.

Nu borde jag packa lite till imorgon och sedan gå och lägga mig. Blev pigg när jag satt mig vid datorn, och det var väl inte så smart.

HEIP!

Vinst!

Publicerad 2010-06-07 22:34:12 i AlltMöjligt,

Ja, då vann vi vår första match idag, och fy fan va vi var grymma!
5-3 till oss. Tyvärr gjorde man inget mål, men jag tror jag bevisade för mina tränare att jag inte ska vara på backen mer utan på anfallet. Nu ligger vi inte längst ner på tabellen längre ;)... tror jag inte :O

Har iallafall fått tillbaka min mobil, sen den håller på och laddar och sen ska jag fylla på massa musik (Y)
Bara den funkar bättre än den andra!

Jaja, ska duscha, fixa mobilen och sen läsa för en gångs skull... eller så blir det sex and the city. får se hur jag gör på den fronten ;)



Ser ni mig?

JAJA!!!!

HEJHEJ!

Bree Tanners andra liv.

Publicerad 2010-06-04 00:56:16 i BöckerMusikFilm,

Stephenie Meyer, som har skrivit Twilight-böckerna, skrev en jävla underbar bok: Genom dina ögon!
Det är en av de bästa böckerna jag har läst och mamma berättade idag att Stephenie snart ska släppa en till ny bok.
Mamma hade beställt ett läsex till mig, så får väl den nästa vecka eller något! (hon jobbar på Bokia)

Hoppas den är bra!



Kalla mig bokmal!!!!
Kanske ska börja läsa en ny bok nu...

JAJA HEJDÅ!!!!!

Snart sommarlov!

Publicerad 2010-06-04 00:50:51 i Dagens,

Snart är det sommarlov! Kommer verkligen sakna alla i klassen,
men vet att jag kommer träffa nötterna under lovet så det är lugnt.
Tiden har gått så jävla snabbt. Det var ju typ igår som jag började i De09...
På söndag är det bara 2 veckor kvar tills
jag, Simon, min bror och Emelie (min brors flickvän) åker till Gotland.
Det ska bli riktigt kul faktiskt.


Imorgon är vi lediga på grund av att vår skola tar studenten.
Aranäs också (eller alla skolor i kba, tror jag) så imorgon ska vi
kolla på när Oddan springer ut. Det ska bli trevligt :)

Idag var det 50% på allt i hela Bik Bok så det kunde man ju inte igga.
Har egentligen inga pengar att handla kläder för just nu,
men var bara tvungen att köpa ett mag-linne för 65 kr xD
Riktigt snyggt!!!
Så nu har jag kläder så det räcker ett tag till iallafall.


Hade träning idag och så fick jag reda på att jag skulle spela en annan position är back på matchen på söndag. Och FY FAN va jag är glad för jag ska vara anfallare! Är dock lite pirrig för det var ett tag sen jag spelade där uppe och vill verkligen göra bra ifrån mig så att jag kan få spela där uppe mera ;)
NOG OM FOTBOLL!


Är hungrig så ska nog göra en liten macka och sen blir det nana för mig.
Ska upp typ 9 imorgon bitti för måste fixa till mig lite inför Student!

Hoppas ni får en trevlig natt och dag!




Hemma från en heldag i Ullared!

Publicerad 2010-06-02 21:01:47 i Dagens,

Idag åkte jag och Therese till Ullared. HÖHÖ.
Nä, men det var riktigt kul.
Köpte massa grejer

Linne 80kr
Linne 60kr
Headset (favoriten typ xD) 80kr
Vitaminer till Älsklingen 57kr
2 deo 20kr
Sminkborttagningsservetter 10kr
Studentpresenter till Odd 18kr
Foundation 85kr
Rougeborste 13kr
Schampoo och Balsam 24kr
Kroppstvål 20kr
Midjeskärp 40kr
Jeansshorts 80kr
Linne 30 kr
En topp i oversize 40kr
Linne 80kr
Puder 12kr
(Linnen=tunikor också xD)
=749kr

ERKÄNN NAAAAJS!!!!!

Det var verkligen en heldag på Ullared. Riktigt kul. Och kände att jag köpte verkligen saker jag kommer ha användning för. Therese var också nöjd med sina köp. Vi hann till och med ligga ute i solen och steka. Så har fått lite färg på benen också (Y)
Och Therese tappade bort sin väska. HAHA! Mer om den historien någon annan dag. Men hon fick tillbaka den!



Ja, det var väl allt jag hade att erbjuda. Nu blir det plugg och sen cs med Therese och våra NYA COOLA Headset!!!!

Förresten så kommer jag få tillbaka min mobil snart. Den har varit på service, men kommer få en helt ny för dom visste väl inte va felet var :S

Seeyaaa!

Ullareds-onsdag!

Publicerad 2010-06-01 20:14:53 i Dagens,

Det blir Ullared imorgon istället (Y) Fast bara för mig och Terran XD! Jesper kan typ inte för han är sjuk, och Johanna också. Anna kan inte heller för ... ah fatta inte riktigt varför, men det blir nog bra!
Blir lite stressigt med biljetter och så. Är lite förvirrad, men tror det blir megabra iallafall! Synd bara att vi alla inte kan åka tillsammans!


USCH! Känner mig skitstressad. Allt i skolan ska vara inlämnat på torsdag, och jag är så jävla smart att åka till Ullared imorgon när jag egentligen borde vara i skolan och plugga, men SKIT SAMMA!
Till och med böckerna ska vara inne på torsdag och jag har ett STORT problem! Min Samhällbok och engelskabok är borta. Jag hade två sådana böcker, men de var tydligen inte mina utan MAthildas... Undra va hon har gjort med mina ;) hahhaha! Nä, men hoppas det löser sig , för vill inte få en räkning hem -.-
Vet tills nästa år att jag ska skriva namn i alla mina böcker!


BJUUUUD PÅ BILDEN!

Jaja, det var något jag skulle skriva, men kom inte på vad det var så det är skit samma!

Tar lite bilder imorgon på Ullis...

SEE YAA!

Trask trask penisdask!

Publicerad 2010-06-01 19:23:09 i AlltMöjligt,

Nu har jag varit skitduktiig! Var uppe i skogen och powerwalka. Dock bara 2,5 km, men nästa gång blir det nog två varv! En halv mil är pretty good! Tror jag svalde typ tio småkryp under min promenad. BLÄÄÄ!!!!

Jaja, nu ska jag iallafall äta.

Ska skriva om min händelserika dag sen! HÖHÖHÖ!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela