fridalindgren

Danmark

Publicerad 2010-07-28 23:06:06 i Dagens,

Idag har jag och mamma åkt över med båten till Danmark och sen tillbaka igen!
Det var riktigt trevligt att göra något sådant med mammsen. Vi hade jättekul och tjötade massa.
Lyckat väder!
Fick också pröva på att köpa alkohol för första gången XD haha! Det kändes liksom som att man gjorde något busigt som man inte får göra.
Vi var i danmark typ i 2 timmar och sen skulle båten hem gå.
Slösade 40 kr på såna spel maskiner (Y)
På vägen tillbaka till Sverige hade jag och mamma beställt varsin räkmacka!!!

Annars satt vi i solen på däck och tjöta och solade.

Natten till idag sov jag bara 4 timmar så direkt när vi kom hem la jag mig i sängen och kollade på tv och sen däckade jag!

Nu är det Sex And The City på tv och det måste man ju se.
Sen blir det snabba cash och sen NANA!

Träning imorgon (Y)

Tack för idag mammii!<33

mobilinlägg!

Publicerad 2010-07-28 02:36:27 i AlltMöjligt,

tro det eller ej, men just nu skriver jag ett inlägg från mobilen. faktiskt lite skojskoj. imorgon ska jag och mamma til danmark bara över dagen. eller själva resan är lixx på båten och sen är man i danmark i typ 2 timmar. då ska jag käna på känslan att köpa alkohol! höhö. måste också köpa jättegod lakrits på båten (fast jag och therese har godisförbud) får väl spara tills jag får äta godis igen ;) jag ska sluta röka också(y) så har inte rökt på et dygn nu och det är ganska imponerande för att vara jag. jaja, nu måste jag sova. ska upp om 4 timmar och funderar på att dygna (kommer vara tröttare om jag bara sover i 4 timmar :O) skriver imorgon eller ngt! pusspuss

LANLANLAN!

Publicerad 2010-07-05 22:26:21 i AlltMöjligt,

Jaahaa, då sitter man här hemma hos Tom o spelar med
Älsklingen, Tom, Sebbe o Jocke. Trevligt Trevligt.
Och så är det Geekmeet till helgen!
Längtar, men Sören är en svikare!
VI TAR DOM THERESE!!!
HEJDÅ!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela