fridalindgren

Trogna följare... ;)

Publicerad 2013-06-25 02:03:05 i Dagens,

...hade 13 besökare på den här bloggen så fort jag skrev ett inlägg, och antar att det har med bloglovin att göra. Ifall du följer mig på bloglovin så kan du istället för Bokens Mening, för det är där jag hädanefter kommer skriva.

Den här bloggen är, som ni kanske ser, inte i bruk längre. Det blev lite fel när vi ändrade designen på den andra bloggen, så nu ser den här ut som den gör. Men kommer inte ta bort den eftersom det finns så mycket minnen här som jag vill ha kvar. Men skulle gärna vilja att ni istället följer min andra blogg istället.

YO!

Ny blogg om böcker

Publicerad 2013-06-19 19:36:42 i BöckerMusikFilm,

Ja, tro det eller ej, men jag har skapat en ny blogg som ska handla om böcker.
 
Jag läser ganska mycket, och vill gärna att folk ska förstå hur underbart det är att bara kliva in i en annan värld för en stund och känna sig som en av karaktärerna. Ska inte skriva så mycket mer om det nu, men vill ändå göra lite reklam för den nya bloggen här.
Jag kommer även ha kvar den här bloggen, men inte skriva så mycket.
 
Enligt min översikt har jag i alla fall 1 läsare varje dag, så du (trogna följare) får gärna kika in på min nya blogg och troget börja följa den också.
 
www.bokensmening.blogg.se är den nya "domänen". Tyckte att jag så fyndigt kom på ett bra namn, när jag sedan såg att en annan tjej har en bokblogg på devote med exakt samma domännamn, men hoppas inte att det gör henne så mycket.
 
Vi ses i bokens värld!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela