fridalindgren

Imorgon är det fredag, mmhmmhmhm!!!

Publicerad 2012-03-08 23:27:53 i Dagens,

Har sån jävla lust att bara få igång bloggen igen!
Men känner själv att min blogg nog är den tråkigaste som jag någonsin har skådat.
Vill liksom att folk ska kolla in och ha kul när de kollar runt på min lilla blogg.
Kanske något jag borde fundera lite extra på...

Imorgon blir det utgång med nötterna. Ska bli riktigt skoj faktiskt.
Har dock inga pengar, så det blir en billig kväll men det är bara bra.

Redan nu har jag tråkat ut er med riktig onödig info.
Nu blir det Prison Break och sen nana!!!

Tänkte passa på att lägga upp bilder från modemässan i Köpenhamn. Var ett tag sen, men de har legat forever alone på min kamera så dags att lägga upp dom!

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2012-03-20 18:39:32

Jag typ: "VA ÄR DET :DDD!!" så märkte jag att du var på fel datum :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela