fridalindgren

Länge sen sist!

Publicerad 2011-10-25 22:00:33 i Dagens,

Ja, loggade nu in på min blogg igen efter typ 1 månad. Såg att 3 stycken hade läst den idag (eller två då kanske eftersom jag också kikade in ;)) så får kanske börja skriva lite inlägg. Det är trots allt lite skoj.

Just nu sitter jag i mumble och tjötar med några nötter. Skulle bli cs-lir, men ingen verkar så taggad så kör igång wow istället. Ja, precis! Jag har börjar lira wow -.- LITE nördigt kanske, men man blir fast. Jajajaja!

Mykcet har hänt sen senaste inlägget. Jag har fyllt 18 till exempel. Jag har piercat tungan. Jag har klippt mig. Jag har börjat med projektarbete i skolan osvosv. Ska nog lägga upp lite bilder senare ikväll/natt.


Haha, jaa. Mitt skolfot. Ignorera min lugg. Försov mig den dagen så hade ungefär 10 min att göra iordning mig på morgonen, annars hade jag missat skolfotot. Så hellre ful på fotot än inget alls! Det är trots allt sista året. Så HÄR ÄR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela