fridalindgren

Vill bli awesome!

Publicerad 2011-11-16 23:05:23 i Dagens,

Hela TVÅ läsare idag!!! YEYY!!

Sitter här o funderar.
Jag har sån jävla lust att SKAPA något. Något skoj, fint, vackert eller va fan som helst!
Svårt att förklara, men det kan vara allt från en fet jävla blogg som ALLA läser. Asså verkligen ALLA!
En klippbok, skriva en bok, sy massa kläder, skriva en låt, lära mig spela något instrument, lära mig göra filmer, lära mig photoshop... Asså vad som helst. Men en blogg kan jag ju nästan utesluta eftersom jag redan har en som ingen läser. Skriver redan dagbok och har gjort i ett antal år nu, men känner att det är lite meningslöst. När kommer jag läsa dom igen? Och när jag väl läser dom kommer jag skämmas för allt jag har gjort.

Något tips på något riktigt fett man kan göra? Och hur man ska ta sig till väga med det????!?!?!!


Kommentarer

Postat av: dinbästavän

Publicerad 2011-11-16 23:26:16

ååh ja vet inte! hitta något som du tycker är jättekul, inte bara för att det är första gången du gör det utan för att det är kul helt enkelt! träna sedan myckemyckemyckemyckemyckemycke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela