fridalindgren

Halloween Here I Come

Publicerad 2011-11-03 20:36:26 i Dagens,

Imorgon ska jag på Halloweenfest. Lite sent kanske, men det ska bli riktigt ägigt i alla fall. Tar med mig kameran så det blir massor av bilder på bloggen sen.

Förra året var jag militär. Riktigt impulsivt och awesome! Detta året kommer jag inte riktigt kunna slå det, men det blir nog bra i alla fall.


Detta året har jag köpt snygga djävulshorn och en liten treudd. Har även en cape eller va det nu heter (mantel typ) och jag kommer vara röd och svart hela jag. Det blir nog riktigt awesome ifall jag får till det med smink osv.

Therese kommer hit vid 1 imorgon och så ska vi göra iordning oss och dricka lite vin, och sen drar vi till Simon och hjälper honom med hans kostym. DEN kommer äga. Garanterat. Och sen kommer vi anlända hos Nellie (hon som ska ha festen och även hade den förra året) vid ungefär kl 19.
DET KOMMER BLI HÅRT ÄG!

Jaja, nu blir det cs och sen ska jag fixa naglar. Eller det blir nog imorgon... hmm, får se.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela