fridalindgren

Sjukt fint?

Publicerad 2011-03-23 15:45:16 i Nyheter,

Min bror önskade sig ett nyckelskåp i present. Så mamma var och köpte ett jättefint nyckelskåp, men det var inte riktigt som han hade tänkt sig. Men jag blev helt förälskad i det. Jag bor fortfarande hemma så behöver inte ett, men mamma tänkte byta det idag, och tanken på att jag aldrig skulle hitta ett lika fint nyckelskåp gjorde att jag desperat tvingade henne att behålla det xD
Bilden tog jag från en blogg eller något och tjejen som hade skrivit om det, skrev att hon inte heller behövde ett nytt nyckelskåp, men att hon köpte det bara för att hon tyckte det var så jävla fint!
Så jag är inte den enda ;)
Har ni någon gång känt att ni måste ha något bara för att ni blir helt fästa vid saken och inte för att ni behöver det?
VISST ÄR DET FINT? :O
Jag är kanske lite knäpp i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela