fridalindgren

Sjuker

Publicerad 2011-03-22 11:56:48 i BöckerMusikFilm,

Jag har verkligen blivit skitdålig på att uppdatera bloggen.
Kan inte skylla på att jag har för lite tid, för jag sitter vid datorn den största tiden av min fritid.
Jag ska helt enkelt bli bättre på det här!

Just nu håller jag på att ladda ner 7e säsongen av one tree hill.
Är lite efter, men jag började kolla igår igen (från det stället jag var på)

Anledningen till att jag har tid med detta är för att jag blivit sjuk... igen.
Hade halsfluss för ca 4 veckor sen och nu har jag blivit förkyld.
Och som vanligt är det min hals som får ta stryk.

Nu blir det frukost och sen är säsongen redo för mig!

Någon annan serie som är värd att se?



Tro det eller ej, men jag saknar faktiskt skolan.
Inte allt äckligt arbete iofs.
Men jag såg fram emot att gå till skolan igår och så blir jag sjuk.
JAJA! Ni får klara er utan mig. Hur svårt det än kan vara "/
HEHEHEHHEHHE!

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-03-22 20:20:55

SVAR; jag kommer ifrån vaggeryd,ligger lite utanför jönköping sj?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela