fridalindgren

Sitter tyst i väntan

Publicerad 2011-03-07 20:02:45 i Dagens,

Är hos lilla fula Therese.
Hon sitter och spelar den tönten, men jag får inte vara med "/
Jag sitter istället och väntar på mina ANDRA kompisar, HEHE!
Så snart blir det lir hela natten lång med godis, kaffe och snus!
Ska färga håret idag också hade jag tänkt, men jag orkar inte det just nu.
Måste spela lite först och sen blir det färgning.
Denna blir det.
Gillar egentligen min röda färg, men utväxten blir så enormt ful så jag kör på brun (tills det blir min naturliga hårfärg typ) och sen blir det slingor till sommaren. Saknar det blonda lite också.
Jaja, sluta snacka hårfärg!
Skriver väl ett inlägg lite senare!
FRÅGA PÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela