fridalindgren

Lan på G!

Publicerad 2011-03-28 23:36:47 i Dagens,

Nu är jag hos Therese och tjockar mig :)
Sitter och lirar lite cs och sen ska vi lägga oss i soffan och somna till det inspelade Big Brother.

Imorgon blir det skola som vanligt och sen blir det förmodligen middag hemma hos Farmor och Farfar med bror min.

Har införskaffat ett par vita converse (Y) Riktigt glad över dessa fina skor.
Har också köpt en klocka på Claes Olsson ;)
Finfina saker. Kan visa bilder på dessa imorgon.

På onsdag har jag omprov och på torsdag har jag redovisning.
Efter dessa tråkiga saker blir det lan till helgen.
Eller jag och Therese ska vara crew på detta finfina lan.
Det kommer bli riktigt kul.

Sen är det ett tjejlan den 16e april som vi ska hålla i också.
Detta är i Lerum för er TJEJER som vill komma kanske.
Man behöver inte vara en gamer, utan det finns massa andra roliga saker att göra.
http://www.facebook.com/event.php?eid=194001180638869
Jaja, försökte ladda upp en bild, men det går segt som fan så hoppar det istället. Är ju trots allt i Hålanda ;)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-29 19:20:17

sv: Bra :) Lägger till dig nu också.

Postat av: Jockee

Publicerad 2011-03-30 01:31:00

Vi syns på lanet :>!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela