fridalindgren

Taggad?

Publicerad 2011-06-14 17:42:19 i Dagens,

Ja, nu är det bara 4 dagar kvar till Dreamhack, och jag har faktiskt inte börjat tagga än. Det kommer väl när tiden börjar närma sig ;)

Är sjuk och hoppas innerligt att det går över till helgen. Jag har också fått ett stort jävla munsår så jag ser ut som ett monster enligt min pojkvän.
Är hemma at the moment och ska vara själv ett par dagar. Gillar inte att träffa folk när jag är sjuk, men det gör väl ingen. Har legat hela dagen och kollat på skilda världar.

Borde egentligen städa mitt rum, packa (eller i alla fall skriva en packlista).
Det känns i alla fall som att jag har glömt något, eller att jag är nervös för något, men vet inte vad.

Har egentligen massor att skriva. Det är saker som har hänt. Till exempel olika studenter och så vidare, men jag pallar inte riktigt det.

Det är väldigt tomt på min blogg just nu. Har inte ansträngt mig för att någon ska läsa den, så det ekar verkligen.
Men kommentera på, och jag hoppas att fler börjar läsa ;););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela