fridalindgren

MysPys

Publicerad 2011-07-13 00:48:21 i Dagens,

Ja, man kan väl itne direkt säga att jag är duktig på att blogga.
Det största anledningen till att jag inte bloggar så mycket längre är för att ingen varken läser eller uppskattar den.
Men kan ju försöka lura mig själv att det är för min egan skull som jag skriver, men tvek på det.

Ja det är mycket som har hänt under tiden. Dreamhack till exempel.
Uppdaterade inget därifrån (fast jag satt vid datorn 24/7 i 3 dygn xD)
Men bilder det har jag och de ska jag lägga upp i nästa inlägg.

Imorgon ska jag, mamma och bror kolla på Kronjuvelerna. Detta ska bli riktigt skoj. Länge sen man var på bio med familjen.

torsdag ska jag, mamma och bror till Danmark över dagen. Detta ser jag fram emot.

fredag ska jag, mamma och bror (ah det blir mycket sånt när mamma har semester och min bror har tråkigt) till husvagnen i Rörvik. Stannar förmodligen där över helgen. Hade andra planer från början, men har inte alls någon lust att hålla mig till dessa planer på grund av olika saker.
Och på lördag kommer älskling ut till Rörvik också. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela