fridalindgren

Vill bara ha dig just nu sängen

Publicerad 2011-01-10 19:07:27 i AlltMöjligt,

Fy fan!

Trodde inte att det kunde bli värre än när jag satt på tåget förut, men det kunde det.
Var så jävla trött så jag gick och la mig direkt när jag kom  hem.
Det var en ganska stort misstag. Mamma väckte mig och nu sitter jag är och kan knappt ha ögonen öppna.
Ska vänta på att maten blir klar och sen måste jag sitta där och äta och SEN får jag sova.
Jag har bara mig själv att skylla. Haha!

Det blir inget mer skrivande eller pratande (video) för mig idag.
Har haft läsarrekord faktiskt.
Är riktigt stolt och hoppas att fler upptäcker den.

Nu kände jag bara hur tråkig jag blev. Kan inte skriva mer för då kommer jag att tappa läsare.
Vi säger såhär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela