fridalindgren

Mina Syskon

Publicerad 2011-01-12 00:03:44 i Dagens,

Följ min blogg med bloglovin

Skriv en kommentar att ni följer så följer jag eran ;)



Idag skulle jag skriva om "Mina Syskon" så tänkte gör det lite kort här.

Jag kan börja med min storebror Robin (Köpa ny billig dator?).
Han är snart 20 år och bor i en liten lägenhet med hans flickvän Emily.
Har alltid avundas han lite, för han har lyckats så bra när det gäller karriären. Han startade sitt företag när han var 18 år gammal tror jag och det är riktigt bra. Han flyttade hemifrån i samma veva och det är verligen så jag vill ha det. Han har alltid varit social på ett sätt som jag inte är. Till exempel när vi är hos släkten sitter han och tjötar medan jag är tyst och helst lyssnar.

När han bodde hemma bråkade vi som alla andra syskon, men vi umgicks inte så mycket och jag kan inte säga att vi hade någon bra kontakt egentligen. Nu när han inte bor hemma har det förändrats helt. Vi har blivit mycket mer tajta och umgås ganska mycket faktiskt. Det tycker jag är riktigt kul och i somras var till och med jag, min pojkvän Simon, Robin och hans flickvän på Gotland i en vecka och hade riktigt jävla kul!



Nu ska jag berätta lite om min lillasyster Linn.

Hon är 7 år gammal och är adopterad från Kina. Hon bor med min pappa och hans fru. Jag träffar henne inte så ofta som jag egentligen borde och det är för att jag inte är hos pappa så ofta. Anledningen till det ska jag inte ta här i bloggen. Hon kom till Sverige när hon var 1 år gammal och den dagen hon kom är en av de bästa i mitt liv.
<3



Kommentarer

Postat av: Majorie Diaz S.

Publicerad 2011-01-12 01:26:21

skit fin header ;D



kraam!

Postat av: perjes

Publicerad 2011-01-12 05:09:40

superCOOL blogg som jag nuu följer! KTHXBAI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela