fridalindgren

Tisdag

Publicerad 2011-01-11 22:16:29 i Dagens,

Fan då. Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg. Men allt hade raderats eller något. Orkar inte skriva om.

Jag hittar inte min kamera. Det är riktigt jävla irriterande. Kan hända att den är hos han som hade festen på nyår, men kan inte slappna av innan jag vet säkert... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH lättnad. Fick sms nyss och han har den hemma hos sig. FY FAN! Detta gjorde min dag typ:
Dagens ris: När jag upptäckte att min kamera var borta
Dagnes ros: När jag fick reda på att den ligger hos tom!
HAHA!

Idag har det bara varit en lektion i skolan. Det var på ett sätt värt att gå men ändå inte.
Skulle träna idag egentligen men den var inställd och det va på ett sätt skönt. Är glad när jag slipper röra på mig. ;)

Sitter vid min lilla dator nu faktiskt. Det är riktigt skönt att den funkar som den ska igen. Dock inte världens bästa dator, men den funkar att skriva blogg på :)



Ska svara på januari-kalendern, men gör det senare. Skullue berätta om mina syskon lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela