fridalindgren

Tillbaka?

Publicerad 2011-01-09 17:13:53 i AlltMöjligt,

Blev sugen på att börja blogga igen och jag har faktiskt en blogg på nattstad, men jag känner att det är roligare att ha det på blogg.se. Det är mer rätt liksom. Ska be min käre vän Therese Szanto om hon kan göra en ny header till mig. Vill ha lite förändring och lite mer cleant i bloggen. Det kan hon nog fixa!

Annars sitter jag faktiskt här i hennes rum och vi ska spela lite cs.
Vi var vakna hela natten, somnade kl 12 i morse och vaknade nu kl 17. Snacka om att man har vänt på dygnet.  Men såg solljus idag i alla fall. Det var ganska länge sen kan jag säga ;)

[Här tänkte vara en bild på något, men jag hittade ingen på Therese lilla dator]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela