fridalindgren

Spikmatta <3

Publicerad 2011-01-13 01:09:57 i Dagens,

Just nu ligger jag i älsklingen säng och har precis legat på spikmattan. Klias som fan på ryggen just nu, men annars är det fan soft.
Har fått lite kommentarer på bloggen och det gillar jag alltid (Y)

Inatt dygnade jag som sagt, men jag var inte alls så trött i skolan som jag trodde att jag skulle vara.
Köpte en ny mössa och en ring på bikbok idag. Mössan var perfa, men ringen stoppade fan mitt blodflöde i fingret, men jag fick inte byta den -.-. Får väl stå ut med den antar jag.
Ska ta bilder på dessa saker så fort jag får tillbaka kameran :)

Detta inlägg ska inte bli så långt, men jag kände att jag behövde uppdatera lite.



Min lista med saker som jag ska skriva om på januari-kalendern är på Therese dator så jag gör inget sånt idag. Det blir imorgon som ni kan läsa om nästa sak...

Kommentarer

Postat av: malinjohanzon

Publicerad 2011-01-13 14:42:48

superbra blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela