fridalindgren

Januarikalender - 5 bra serier

Publicerad 2011-01-16 03:50:09 i Dagens,

Idag (imorgon) ska jag skriva om 5 bra serier.
Börjar med den bästaste av alla.
  • True Blood - Den här serien kollade jag faktiskt inte på tv. Laddade ner säsong 1 och 2. Kollade på dessa såpass snabbt att jag sen fick reda på att det var 1 år kvar till säsong 3 skulle komma ut på internet. Ge serien en chans. Den verkar dålig, men är riktigt jävla bra!

  • Desperate Housewifes - Detta var mycket roligare i början, men ändå kan man inte med att sluta kolla på det. Detta är en serie som man inte laddar ner, utan följer på tvn tycker jag ;)

  • One Tree Hill - Samma här. Denna var rolig i början (när de gick i High School osv) men sen blev den lite seg. Laddade ner avsnitt och var helt fanatiskt, men sen slutade jag att kolla och nu har jag inte sett ett avsnitt på typ 1 år. Ligger lite efter så att säga.

  • How I Met Your Mother - Detta är inte riktigt en serie man behöver "följa" vilket tycker jag är bra. Är den roligaste av alla dessa "småserier". Är helt genial och älskar den bara!

  • Top Model - Vad kan jag säga? Alla vet väl vad top model är för program och det är bara för bra helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Secret Fashion Project

Publicerad 2011-01-16 03:53:19

Sv: Jag köper in varorna till grossistpriser och sätter priserna själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela