fridalindgren

Januari-kalender "Min tro"

Publicerad 2011-01-13 22:56:29 i Dagens,

Idag ska jag skriva om min tro.

Om jag ska vara ärligt så tror jag inte direkt på Gud. Men jag har inget emot folk som gör det. Jag tycker det är bra att människor har något att tro på. Det ska alla ha.

Jag är mer den som tror på ett liv efter döden och liknande.
Jag tog konfirmationen och det är jag riktigt glad över. Jag lärde mig massor av kunskaper som jag har kvar än idag och som jag kommer att han kvar resten av mitt liv.

Det var ett tag där som jag kände att jag skulle "försöka" att tro på Gud, men jag lyckades inte riktigt med det. Trodde helt enkelt inte tillräckligt mycket.

Det är väl det jag kan skriva om min tro typ.
Kommentera bara om det är något mer som ni vill veta om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela