fridalindgren

Jag finns

Publicerad 2011-08-15 13:40:57 i AlltMöjligt,

Hur fan får man folk att läsa ens blogg. Nu menar jag inte 10 000/dag, men i alla fall 50 st. Jag har prövat massor, men ändå är det inte någon som läser. Måste man vara sådär extrem (eller spela extrem) för att folk ska läsa? Prutt på det.

Är fortfarande hos Therese och vi har inte sovit något inatt. Men det är bara för att vi ska vara trötta ikväll och lägga oss i någorlunda tid. Blir cs senare när folk sätter sig vid datorn.

Kommer kanske bilder sen,och kanske även ett litet videoinlägg. Man vet aldrig.

Kommentarer

Postat av: papis

Publicerad 2011-08-15 13:49:00

snygg header

Postat av: MIE - MIN VÄG MOT ATT BLI BEBISFOTOGRAF & FRISÖRSKA ♥

Publicerad 2011-08-15 14:16:20

Är din blogg awesome? :)

Anmäl dig då till min "Veckans Awesome Blogg"-tävling.(Samma sak som veckans blogg)

http://mieevnice.blogg.se/2011/august/awesome-blogg.html



Kram ♥

Postat av: Fanny - I'm a free bitch baby

Publicerad 2011-08-15 14:17:39

skitfin blogg !

Postat av: jhani

Publicerad 2011-08-15 14:20:06

Hej, vill du vara med i dagens blogg? ;)

Jag drar 3 vinnare, 1a,2a och en 3a.. det får du ju bara inte missa... så gå in på länken här nedanför och anmäl dig!! KRAM

http://jjhanii.blogg.se/2011/august/utkast-aug-15-2011.html#comment

Postat av: isabel

Publicerad 2011-08-15 21:13:44

fin blogg du har ! :) allt bra med dig? :)

Postat av: moa

Publicerad 2011-08-16 08:00:57

fin blogg!:D

Postat av: ingrid (:

Publicerad 2011-08-16 11:02:02

du lignet veldig på den norske x-bloggeren annais!! :)

kommentere min blogg?

Postat av: Maawe

Publicerad 2011-08-16 11:04:30

Skjønner hva du mener!



Men uansett, stå på.

Du har en kjempefin blogg. : )

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-08-16 11:12:12

Jadu bra fråga, bara kämpa på och besöka andra och visa att din blogg finns! :)



Hoppas du får en fin dag

Postat av: marre

Publicerad 2011-08-16 11:54:54

Då skulle jag rekomendera restaurangerna uppe vid borgen, typ Panorama. Det är den mest kända och romantiska restaurangen du kan hitta! En lugn plats, med utsikt över hela hamnen.. kanonvackert :) sevärdheter är Damlatasgrottan, borgen, Dimcay osv :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-08-17 08:08:07

SV: Ne de är klart! Har du testat alla dessa sidor som ger dig besökare, typ bloggtrafik.nu, mer-traik.se osv?

Postat av: mie'

Publicerad 2011-08-21 20:06:56

nu är vinnaren av "veckans awesomeaste blogg" utsedd! Kika in och se om det blev du!

Blev det inte du? Då kan du gratta vinnaren ju :)

Postat av: Nanna

Publicerad 2011-09-08 18:27:13

Hej!



Jag har tänkt mycket på detta och har massor av svar på din fråga. Jag kan inte ta allt, det blir antagligen ett långt svar även om jag utelämnar det mesta hehe.. alltså:



Med tanke på hur oerhört många bloggar det finns därute så är det bara ett fåtal som över huvud taget har några läsare att tala om.



Självklart måste man ha något intressant att komma med, och viss struktur i sitt bloggande så att läsarna vet vad du är för en, så de vet ungefär vad de har att vänta av sitt besök i din blogg.



När jag jämför min (misslyckade och olästa) blogg med dem jag faktiskt följer själv upptäcker jag alla brister i min. Att ha ett huvudtema för bloggen t.ex. tror jag är viktigt.



Men det allra viktigaste är nog faktiskt att besöka andras bloggar och kommentera, och alltid svara på de kommentarer man får. Det är lite ge-och-få i bloggvärlden.



...Såvida man inte är någon superkändis för då behöver man inte bry sig om någonting annat än att posta så många inlägg som möjligt i timmen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela