fridalindgren

Hallå Världen!

Publicerad 2010-09-28 23:09:49 i Dagens,

Idag har väl varit som en vanlig tisdag, bara att jag har haft ovanligt svullna ögon X'D
Nä, men skämt åsido. Vi har haft matte, engelska och matte.

Direkt efter skolan åkte jag till pappas jobb och jag satt i
4,5 timmar och kuverterade brev och hade mig.
Ska få 90kr/h så än så länge har jag 90*4,5 kr. Räkna ut själva ;)
Ska dock dit imorgon igen och göra klart det sista.
Tyckte helt ärligt att det var kul att sitta där och jobba.
Sen säger man inte nej till lite extra pengar heller.

Nu hade jag väl tänkt spela lite Counter Strike.

Imorgon ska vi på studiebesök i borås.
Textila högskolan och Tygmässan.
Lite bilder från förra studiebesöket i Borås ♥



Det var riktigt kul och hoppas det blir det imorgon också.
Det enda sura är att vi måste betala resan själva.
Lite konstigt men tydligen någon ny regel. HAHA!

Frida Lindgren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela