fridalindgren

Ullareds-Lördag!

Publicerad 2010-05-31 20:12:17 i Dagens,

Sitter här i Simons säng, lyssnar på musik och tänkte skriva ett litet inlägg. Måste bli bättre på det, men nu känns det plötsligt lite roligare när man har en snyggare design! Tack Therese<3!

Idag har vi bara haft sylektioner i skolan och jag håller på att göra klart min väska. Tänkte först göra den lite slarvigt och bara göra den för att jag var tvungen, men nu tänkte jag i alla fall försöka göra den snygg ;) Så efter skolan gick jag, Jesper och Therese till Gallerian och köpte en kedja som jag ska ha till väskfan!
Ångra mig direkt efter jag hade köpt den, men nu ska det fan bli bra!

På fredag så är vi lediga från skolan på grund av Student och sånt. Trodde först inte att jag hade någon student att gå på, men kom på att Odd (Simons bror) tar Studenten på fredag! Så det blir trevligt. (Y)

På Lördag blir det Ullared för (än så länge) mig, Therese, Jesper, Anna, Johanna och Disa... SHIT TOP MODEL!
JAJA, skriver mer sen gott folk!

Ser iallafall emot både fredag och lördag. DÅ ska de handlas!!!!!




See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela