fridalindgren

BLÄÄÄ!!!

Publicerad 2010-05-30 21:58:34 i AlltMöjligt,

Åh, blir så irriterad! Detta låter verkligen skitytligt, men jag vill vara rik. Jag vill haså mycket pengar att jag kan köpa saker som jag behöver och vill ha. Nu lever man liksom på 1000 kr varje månad (studiebidraget) och hur kul är detta? Fast ska iofs åka till Ullared med några nötter i klassen på lördag, så där hittar man väl några billiga saker.
Men vill typ starta ett eget företag. Min bror gjorde det, och då kan fan jag göra det. men problemet är att jag inte vet vad jag ska göra i mitt företag. Vill att det ska ha något att göra med mina sy-skills (HÖHÖ) skämt å sido. Nä, men vill att det ska vara något med kläder. Får fan fundera på det här...
Pengar är inte det viktigaste i livet, men det är ändå jävligt viktigt!



Kanske borde råna en bank typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela