fridalindgren

Sara förlorade 500 kr idag.

Publicerad 2010-03-09 20:42:06 i Dagens,

Nu ska jag berätta historien om när Sara förlorade 500 kr när vi var i stan idag.
Det stod typ en kille och spelade med 3 brickor. Och på en av dom brickorna var det en vit lapp typ. Och så stod vi och kollde lite. Så viskade jag och sara lite om vart den låg och såå. Sen typ gissade sara (men hon satsade inget) och så hade hon rätt. Så han ba: Show me the money. SÅ hon tog upp en 500-lapp och vi trodde verkligen att hn skulle få 500 kr av hnoom. Men då sa han bara: NOO, next time. typ nåt sånt.
Så kör han igen och så ser jag och sara vart den är. DEN ÄR I MITTEN!!!! Så sara tar upp pengar, ger dom till honom kollar på mig och ba : Är du HELT säker på att den ligger där.? Jag ba : MEN JAAAAAAAAAAAAAAAA! och sen lyfter hon på den i mitten. Då är det klart som FÄÄÄÄÄÄÄÄN att den INTE ligger där XD Då har den jäveln typ flyttat på den medans sara tog upp pengar! Asså seriöst xD. Fy fan stackars Sara. Hon var helt förstörd!
Lider som fan med henne, men nu vet vi det. Att man ALDRIG ska spela så, för dom luras xD Och man går på det. Så jävla lätt asså...
Jaja, hon fick lite tröstsigge <3



DÅ VET NI DET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela