fridalindgren

My Lovely Boyfriend

Publicerad 2010-03-21 23:33:30 i AlltMöjligt,

Har man inte världen gulligaste pojkvän?
När man är och spelar fotboll och sen kommer hem
och ser att han har städat hela ens rum.
Dammsugat och allt.
Du vet att jag älskar dig oavsett vad,
men det är sådana här saker som gör
så att jag verkligen inser vilken tur jag har som har dig.
Då vet vi vem som kommer städa vår
lägenhet i framtiden (A)
Älskar dig!
Simon Orshammar<3


Hade träningsmatch idag och vi förlorade.
Inte så konstigt. Vi var typ 9 spelare och fick ha vår tränare i mål.
Vi var 6 st i laget som disskuterade rökning och 4 av dessa 6 röker xD HÖHÖ
När jag var på plan och trodde jag skulle dö av syrebrist, så var jag säker
på ett tag att aldrig röra en cigg igen... MEN det gick ju bra!
Fast vi var bra för att vara dåliga! Det är ju alltid nåt ;)

Imorgon har jag omprov i samhäll ( eller inte bara jag... typ alla ettor på hela skolan)
Jag har läst igenom sidorna en gång, och hoppas att Blåbär låter mig
göra provet nån annan dag.
Lite pinsamt att få IG på ett omprov?

Har riktigt ont i min svank efter matchen idag och är jättetrött, så jag hade
faktiskt tänkt att gå och nana!

En sista grej bara. Jag vill ha en IFFE! Jag vill ha en Iphone! Letade runt lite för att hitta lite billig skit.
Så fanns det att man kunde betala typ 300 kr/mån i 24 mån + typ 800 kr som en startgrej.
Det tyckte jag var riktigt bra, och ska tjöta lite på mamma och sen försöka hitta något jobbfan,
så blir det säkert bra.

NÅGON SOM VILL ANSTÄLLA MIG SOM NÅGONTING?

JAJA! nu ska jag nana!



Pusspuss

Kommentarer

Postat av: jesper

Publicerad 2010-03-24 10:46:46

men frida stupid, någon kan ju tro att jag är simon när dom ser bilden! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela