fridalindgren

höhö

Publicerad 2010-03-01 22:44:45 i BöckerMusikFilm,

Jag borde seriöst lägga ner den här bloggen xD skriver aldrig i den och orkar inte typ . Antingen får jag ta tag i allt och börja skriva eller så slutar jag. Men det är inte kul att skriva när det bar är 5 st som läser den lixx XD HAHA!
Jaja, imorgon får vi förmodligen en förklaring till varför alla fick så dåligt på samhällsprovet.

FUCK! måste byta strängar på min gitarr -.-
jag skulle stämma om den och så blev det jättefint och bra, MEN när jag håller in andra bandet på A strängen så låter den förjävligt. Låter som en katt som satt en kråka i halsen typ ! usch och fy.
Hade också tänkt att fråga pappa om jag får låna hans keyboard hem hit till mammi. Vill verkligen lära mig spela piano, och det går ju inte om man inte har ett (Y)

PRUTT!

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-03-01 23:11:02

låter bra det, jorå det är fint tack:)

vad gör du då?(:

ha en bra kväll!

kram

Postat av: jesper

Publicerad 2010-03-02 18:21:59

nä vet du vad, du kan itne ha det lätt! har du bara 5 läsare efter all reklam du gör på facebook och bdb? HAHA sucker!

Postat av: jesper

Publicerad 2010-03-02 18:28:01

och angående lykke li: JAHA MEN DÅ LÅTER HON JU SOM DIG? Och du ska gå i kör. Din stora feta SOPA! den är VISST bra och hör sen!

Postat av: Marina

Publicerad 2010-03-02 18:30:55

jaha haha:), själv var man med vännerna idag, allt bra idag då :)?

kramar

Postat av: Bessie

Publicerad 2010-03-02 20:07:55

Tycker inte du ska lägga ner bloggen, den ser jättefin ut! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela