fridalindgren

Hemma från en heldag i Ullared!

Publicerad 2010-06-02 21:01:47 i Dagens,

Idag åkte jag och Therese till Ullared. HÖHÖ.
Nä, men det var riktigt kul.
Köpte massa grejer

Linne 80kr
Linne 60kr
Headset (favoriten typ xD) 80kr
Vitaminer till Älsklingen 57kr
2 deo 20kr
Sminkborttagningsservetter 10kr
Studentpresenter till Odd 18kr
Foundation 85kr
Rougeborste 13kr
Schampoo och Balsam 24kr
Kroppstvål 20kr
Midjeskärp 40kr
Jeansshorts 80kr
Linne 30 kr
En topp i oversize 40kr
Linne 80kr
Puder 12kr
(Linnen=tunikor också xD)
=749kr

ERKÄNN NAAAAJS!!!!!

Det var verkligen en heldag på Ullared. Riktigt kul. Och kände att jag köpte verkligen saker jag kommer ha användning för. Therese var också nöjd med sina köp. Vi hann till och med ligga ute i solen och steka. Så har fått lite färg på benen också (Y)
Och Therese tappade bort sin väska. HAHA! Mer om den historien någon annan dag. Men hon fick tillbaka den!



Ja, det var väl allt jag hade att erbjuda. Nu blir det plugg och sen cs med Therese och våra NYA COOLA Headset!!!!

Förresten så kommer jag få tillbaka min mobil snart. Den har varit på service, men kommer få en helt ny för dom visste väl inte va felet var :S

Seeyaaa!

Kommentarer

Postat av: jesper

Publicerad 2010-06-03 11:39:50

Haha ska du verkligen skriva i bloggen att du köper studentpresenter för 18 spänn?! hahaha xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela