fridalindgren

Ute-listan!

Publicerad 2010-01-19 22:36:57 i AlltMöjligt,

Eftersom Jesper VÅGAR lägga upp en ute-lista på sin blogg så då jävlar ska ni få min utelista!

  • Bo i ett stall
  • Göra en dataväska
  • ha en lila jacka
  • har en mamma som heter samma som en i ens klass
  • Heta Annerstedt i efternamn (vem gör det lixx :O)
  • Vara den enda killen i klassen (fast byt inte klass!! hehe)
  • Vara besatt av lady Gaga
  • Ha en blogg som bara handlar om Lady Gaga
  • Ha en blogg där headern är helt bombarderad av Lady Gaga
  • Heta Jesper Annerschtek på CS
  • Prutta inför några tjejer i skolan
  • Säga att man inte ska röka sen tar 2 cigg på helgen
  • Åka buss till skolan
  • Bo i Onsala
  • Inte skänka 10 kr (eller mer) till Haiti.
  • Jonas cowboy-boots och skidtröja XD
  • Jonas mönstrade nagel....o.O?
  • Den filmen som är på 3an just nu
  • Heta Maskusch
  • tro att man har ett barn från typ kirgistan som hete betty.
  • Att skriva utelistor.
Jaaa! Här var den! Nu får ni ju följa den här listan och se till att ni inte hamnar däääär!

Tänkte sova nu faktiskt. Så godnatt ALLA 500 000 läsare!

Kommentarer

Postat av: hemlig agent

Publicerad 2010-01-19 22:55:30

va i helvete kvinna! du skriver ju en utelista själv och säger att det är ute xD

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-19 23:08:34

hahaha nej inte hela vägen till Bergsjön ;) åker till Kviberg, jag går på Aspero Idrottsgymnasium :P

Postat av: Faxén

Publicerad 2010-01-19 23:08:57

det var jag som skrev det över det här ;)

Postat av: MASKUSCH

Publicerad 2010-01-19 23:18:34

HAHA! Det var den mesta kopierade, sämsta lista jag har sett under mina 16½ år! Men vi prickade båda in några rätt bra punkter faktiskt haha! Jag kommer aldrig byta klass! Mer tjejer=större urval för mig ju? :D<3

Postat av: MASKUSCH

Publicerad 2010-01-19 23:19:37

och bara för att du har ett jävla MONSTER i headern!!

Postat av: MASKUSCH

Publicerad 2010-01-19 23:24:32

förresten handlar inte min alls bara om dig ju! :o brukar du ha tå-ring? haha om du har det så FAIL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela