fridalindgren

tröttis

Publicerad 2010-01-12 19:50:55 i Dagens,

Idag har det varit en vanlig skoldag. Bara att jag under vissa stunder på dagen vart på dåligt humör!
Kom hem ca kl 17 och så kollade jag på en serie
(ska inte skriva vilken för det stör vissa människor som till exempel Jesper XD)
sen blev jag så jävla trött så jag somnde. Fy fan va skönt asså!
Åt hamburgare för en stund sen och nu sitter jag här.

Idag har jag bestämt mig för att göra i ordning mig kl 21,
så att jag är helt klr sen när jag ska sova.
Det blir så jävla sent annars och så hoppar jag ibland
tandborstningen för att jag blir så trött sen när jag väl somnar.
VIlket är typ kl 1. Men nu ska det bli ändring på det!


Har inte så mycket mer att skriva nu. Ska kolla lite bloggar och sen blir det förmodligen tvn.


Pluttishund; Vill att du kommer hem hit till mamma och
hoppar upp i sängen så att jag pilla med din fluffiga päls.


Frida Lindgren

Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-01-12 21:32:10

Aha, så skönt att det är löst nu =)

Postat av: jesper

Publicerad 2010-01-13 20:11:16

nää det gör jag inte alls! okej, vi ser om jag klarar mig veckan ut utan att klaga på nåt eller störa mig på nåt! (inte för att jag är den enda som gör det, vissa ANDRA personer gör också det!!) ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela