fridalindgren

Tjaba!

Publicerad 2010-01-19 20:33:53 i Dagens,

Idag har det varit skola som vanligt då va. På morgonen var man lite nere och så efter olyckan igår, men sen kom man på ndra tankar. Hade två timmar samhäll, men gjorde inget vettigt alls. Hade lång rast, så vi spelade cs hela rasten. Nördar! Efter rasten hade vi EOS (sylektion) och jag håller på med min "egna produkt". Säger inte vad det är. Det förblir en hemlighet tills den är klar. DÅ blir det bilder! (inget klädesplagg. det fick man inte)

Åkte hem, pratade med min bror i telefon en stund, städade lite i mitt rum (eller jag dammtorka alla möbler typ XD), åt och nu har jag pluggat ett tag! Har matteprov imorgon, och nu känns det kanske bra faktiskt. Förstår det mesta.

Så nu sitter jag här framför min feta dataskärm och ugglar XD! Ska nog gå och göra iordning mig snart och sen se ifall det börjar någon film eller så kl 21.

Imorgon ska jag, Jesper, Anna, Therese, Johanna, Mathilda, Linnis på bio och se avatar. Dock andra gången jag ser den då, men den var RIKTIGT bra!!!
Måste bara få gå tidigare från tyskan. Annars har jag 40 min på mig från skolan till bergakungen i gbg och det hinner jag inte (Y)

Sen får jag åka direkt från bion till träningen. Kommer kanske få sitta där och vänta ett tag, men hem hinner jag inte åka emellan.

Ska kolla lite bloggar nu!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela