fridalindgren

sola eller inte?

Publicerad 2010-01-07 17:42:21 i AlltMöjligt,

Jag har beslutsångest. Ska jag sola idag eller inte? SVARA!

Gör inte så mycket. Kollade nyss på mitt nya schema och det är faktiskt riktigt soft!!! Förutom tt på onsdagar slutar alla kl 11 förutom jag.. för jag har tråkig tyska som jag ändå VILL sluta i med KAN inte! Jaja, man kan inte få ALLT!

Idag har det varit ganska lyckat på läsarfronten (a) 20 st. HAHA! Jag VET, men det är mycket för min lilla blogg + att halva dagen är kvar typ. Eller kanske inte, men det är typ nu alla ungdomar sätter sig vid datorn för att sedan sitta där hela natten (Y)

Ser fram emot imorgon! Skolan börjar då och jag får träffa mina söta klassnötter. Tänk att man skulle börja gilla skolan i gymnasiet. Det trodde man aldrig när man gick i tråkiga 9an.

Har inte tillräckligt intressant liv för att fortsätta skriva!

FridaLindgren


Gamla hårfärgen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-07 17:49:57

du var riktigt söt om du kommenterar andras bloggar får du mer besökare

Postat av: Natalie

Publicerad 2010-01-07 23:49:35

Your nose looks amazingly big!!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-01-08 00:07:21

HAHA! vilken snäll kommentar ;)

Tyckte också det om jag ska vara ärlig, men l upp bilden iallafall. Det är så jag ser ut så DEAL WITH IT! HAHA! Lindgren-näsa!(Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela