fridalindgren

Nyår

Publicerad 2010-01-03 23:47:49 i "Högtider",

Så nu ska jag sammanfatta vad som hände på nyårsafton.

Först på dagen träffade jag Therese inne i stan. Hon hade med sig vin till mig (som jag SKA betala för!) men hon lät mig inte. Sa bara att det var en julklapp. Det var väldigt snällt! MEN ÄNDÅ! :O
I alla fall. Vi gick också till Åhléns och köpte ett par strumpbyxor för 70 kr ! Sketadyrt för ett par nylonstrumpor. + att dom gick sönder under kvällen..
Vi sa hejdå och jag åkte hem till Simon.

Simon gick till Tom innan mig, jag kom väl kanske 30 minuter senare och när jag kom dit var det bara jag, Simon, Tom, Sebbe, hans tjej och hans tjejs kompis tror jag.. Jag började dricka mitt vin direkt, vilket kanske var ett misstag för det tog slut ganska snabbt under kvällen.

Sen helt plötsligt började alla bara strömma in och jag kände ju inte så många med tjöta påå i alla fall och sen kom Linnéa och Rebecka. Och Linnéa kände jag så det var en lättnad. Min pojkvän såg jag ju inte så mycket av på hela kvällen, men det var kul i alla fall.
Mitt vin försvann, mina cigg försvann, skumpan försvann xD Eller försvann och försvann ;)

Sen lykades jag fimpa på mina nya strumpbyxor så det blev ett litet, litet hål och sen maska sig det hålet såklart, så det sluta med att jag typ låg i soffan medans några tjejer (tror det vaar Camilla och nån mer, kommer inte ihåg) satt och SPRUTA mitt ben med hårsprej så att det inte skulle maska sig mer...

Det kom såklart folk som inte var bjudna, men det märkte jag inte av så mycket. Tyckte alla var lika trevliga.
Blev ganska arg på en kille för jag uppfattade det som att han stötte på mig (viket han kanske inte ALLS gjorde, men ahh...) och jag kallade han massa dumma saker. Stackarn!

Klockan blev 00.00 och jag fick min första nyårskyss <3 blev lite stressigt med skumpan och alla bara skrek: INGEN kollade på fyrverkeriet, INGEN uppfattade att någon sa Gott nytt år. ALLA bara hoppade och skrek rakt ut i luften och drack. HAHA total KAOS, men roligt i alla fall.

Sen blev jag riktigt glad när Jesper sa att han kunde komma förbi. Fast han kom när typ alla gick, men det var trevligt i alla fall. Och han va bara där i typ en timma, men kul att ha firat med sin nya klasskompiis lixx <3

Så under kvällen kan man ju säga att jag:
  • Hade riktigt roligt
  • Torka spya och tog hand om vissa fulla
  • Sålde min sista cigg för 20 kr :O Kunde fått mer för den om inte Simon hade stoppat mig och sagt: "Frida, ge dig. Han bor för fan här xD" det fick mig att tänka om, men 20 kr är bra ju ;)
  • Stannade kvar efter och städade. Lyssnade på jättehög Enya samtidigt som jag sprang runt och sjöng, dansade, dukade av bord. Tom sa åt mig flera gånger att det inte behövdes men jag tyckte det var SÅ kul att städa :O (va det jag som sa det?:S)
  • Prata med Simons fulla storebror xD haha! eller prata och prata. han var riktigt packad.
Behöver jag fortsätta? XD

Ett lyckat nyår helt enkelt!

Bilder:






Bilderna kom tyvärr inte i ordning för jag gjorde på något speciellt sätt när jag laddade upp dom men jaaa. Tänkte att jag skulle skrivva under vajre bild vilka alla människor är, men ångra mig när jag såg hur jävla många jag hade ladda upp.
Ni får helt eneklt gissa! (Y)

Det var det nyåret!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2010-01-04 00:46:52

JESPER OCKSÅ? Buuhuhhuhuhu jag hatar att bo i Partille! <3

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-01-04 02:39:04

VA E D FÖR FUCKING BILDER PÅ MIG?!!! Hahaha fuult!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela