fridalindgren

Nu har jag gjort det

Publicerad 2010-01-04 00:31:02 i AlltMöjligt,

Hade en riktig ångest för att skriva om nyår. Inte för att jag inte gillar att skriva i bloggen, men det är bara så jobbigt att lägga upp bilder för det tar sån tid på min dator.

Ska också lägga upp dom på facebook och bilddagboken (men bara några och så skriver jag att det finns fler bilder på bloggen... så gör jaag lite reklam också.. SCHHHHH!)

Just det ja; måste bara skriva att min klänning inte var en sån HIT! XD Jag vet itne HUR många som såg min vita BH. Seriöst, klänningen gled ner HELA tiden, så det enda jag gjorde på hela kvällen var att springa runt och dra upp den. Det är till och med någon som fångat en bild på mig och min BH XD hahaha! Usch då!



Samtidigt som jag skrev om nyår så åt och typ fullkorns frukost knäckebröd med skina och gurka och drack o'boy!
Min katt ville också ha, men det fick han inte. HAN TIGGER SOM EN HUND!



Nu ska jag inte skriva så mycket mer.

Ciao!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela