fridalindgren

När jag ändå är igång...

Publicerad 2010-01-04 00:45:37 i Dagens,

...kan jag lika gärna skriva om dagen.

Vaknade i min säng hos pappa tillsammans med älsklingen. Sov inte sådär superbra inatt, men jaja. (på tal om att sova; har varit trött HELA dagen. Va skitnära på att somna idag vid kanske 18-tiden, tänkte att "nä, sover ikväll istället." Klart som fan är jag typ inte ett dugg trött nu. Inte så som jag var när klockan var 6 :S Det är något fel!!!) tillbaka till dagen; Linn, pappa och Annette gick till sjön för att åka skridskor och jag, Simon och Simba stannade hemma en stund för att packa ner grejerna och göra iordning oss.
Jag var lite busig och lät hunden (Simba) hoppa upp i min säng och han tyckte det var SÅÅÅÅÅ gosiigt. Fattar inte varför ens hund INTE ska få ligga i sängar/soffor. En löjlig regel. Hunden gillar det och människan gillar det. Tillbaka till ämnet.
Vi tog med Simba och gick till sjön. Kollade på Linn, drack varm choklad och sen gick jag och Simon till bussen.
Jag åkte till mamma och Simon åkte hem till sig.

Sen har jag legat i sängen HELA tiden tills nu. Förutom när jag skulle äta middag, hämta pepparkakor och massa godsaker, gå på toa (vilket jag har gjort kanske 10 gånger idag. Vet inte varför, men jag säger ju att något är fel!).

Nu kollar jag på någon film på 6an. Hard To Kill tror jag den heter. Hänger inte med så mycket dock, men mysigt att ha lite Action-ljud i bakgrunden när man bloggar.

Ska gööra iordning mig nu och sen förhoppningsvis somna!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela