fridalindgren

mjau

Publicerad 2010-01-06 15:38:01 i AlltMöjligt,

Är så irriterad på min katt! Han höll på att väcka både mig och mamma flera gånger i morse och han visade aldrig va det va han egentligen ville!

Igår kollade ju jag och älsklingen på Avatar och det var nästan den bästa filmen jag har sett! Den var så fin så mn nästan höll på att gråta. Sen var den spännande också. Ska inte säga för mycket, men SE DEN!! Den passa ALLA. Tro mig!
Kom hem vid halv 1 på natten och så somnade vi.

Nu sitter jag här ensam på mitt rum och kollar på en film på trean. Ganska rolig. Man får se Krisiten Stewart (twilight) för typ 5 år sen. Lite kul faktiskt. Simon har åkt hem och jag tänkte göra lite Chai-latte snart. Peter Pan kommer på tv sen (A)

Det är mycket snö ute! <3

Imorgon ska jag till tandläkaren och då tänkte jag fråga om det finns typ en tandställning som gör så att framtänderna flyttas framåt istället för bakåt. Låter kanske lite dumt, men om det finns skulle det vara bra.
Är det någon som vet?

Skriver ikväll!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela