fridalindgren

min helg

Publicerad 2010-01-11 20:55:50 i AlltMöjligt,

Har blivit ganska lite skrivande i helgen, men har inte hänt något så intressant, men tänkte skriva lite nu:

Fredag; Efter skolan åkte jag hem och hämtade lite kläder. Åkte till Kungsbcka och mötte Anna. Vi åkte tillsammans hem till henne och jag hälsde på henne SÖTA hund!! En sån som båtsman är, ni vet ;) Vi gick till bussen som skulle ta oss till Jesper, men den kom aldrig! så vi bestämde oss för att traska istället. Anna ramla i diket (några tutade och skrattade XD) jag frös som fan om mina fötter och tår, det va jobbigt att gå med en fucking väska, Therese ringde hela tiden och jag trodde verkligen hon va full! FY FAN ASSÅ! Sen kom vi fram och vi hade riktigt trevligt, jag, Anna, Jesper, Therese och Johanna.
Åkte hem till älsklingen vid 5 tiden och vi hade mysmys.

Lördag; Var riktigt kallt den dagen! Typ nästan 20 minusgrader. Jag vaknade väl vid 2 tiden och gick upp 3 kanske (gillar att sova bort mitt liv! Gick på promenad med hundarna från stallet och det har jg nog redan skrivit en gång. Jag och Simon gjorde god tacos och senare spelade vi Buzz med Simons föräldrar. Riktigt mysigt!
DRAMA! DRAMA! på natten. Kan inte ta här, men vafan!!!

Söndag;
Jag, Simon, Simons mamma o pappa åkte till stallet och jag fick rida Fönn och det gick bra som vanligt :) Övertalade mamma att jag skulle få sova hos älskling (vilket  va anledningen till att jag inte skrev igår)
Hade riktigt mysigt och vi kollade på The Descent (stavfel?)

Idag; Hade bara en lektion idag och vi slutade kl 11. Riktigt härligt. Hade wedesign på datalektionen och det var faktiskt riktigt kul. Kände igen allt vi gjorde från bloggen. kulkul!
Efter skolan åkte jag till apoteket och tog ut p-piller, gick till biblioteket och skulle låna "Chosen" men do hade inte den, men skulle köpa in den till moi! Träffade Sara och vi satt för fn i 3 hela timmar och snackade i mölndals väntesal typ. Såg till och med en polis i sexiga poliskläder som tog med en fullegubbe som låg och sov. Stackare!

Är hemma nu och gör inte så mycket. Inget vettigt iallafall. Ska faktiskt kolla på HIMYM nu.
Vet att det är tråkigt att inte lägga upp bilder, så tänkte göra det nu. Men har inte några nya nya, så det får bli lite gotlandsbilder från i somras ;)




Fan va bilderna blev suddiga och dåliga här i bloggen :O! (INTE MIN KAMERA!!! DET VA GÖRANS!) HEHE

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-11 21:30:53

oki min är grease

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela