fridalindgren

Mamma snurrig!<3

Publicerad 2010-01-21 22:56:16 i AlltMöjligt,


(inte blondisen... haha har så många roliga bilder på henne så det inte är sant, men dom ska jag inte lägga upp. Det är icke snällt! MOHAHHAHAHHA!)<33

Mamma kom ut med telefonräkningen (hem) och ba : det är ett mobilnummer här som MAN (då syftar hon på mig) har ringt flera gånger och pratat jättelänge. Här en det en timma :O
Så jag kollade i min mobil, men hittade inte numret, och sen sökte vi på eniro och då var det någon stefan. Varken jag eller mamma känner någon stefan XD Sen kom vi på den brillianta idén att ringa numret (tyvärr innan mamma kollar i sin mobil :O) Så är det en som svarar och mamma ba : EEEH!!!! typ hackade fram ett EH! och sen lägger hon på XD Då visade det sig att det var mammas "ex-gubbe" hon hade ringt upp. Lite pinsamt kanske. Men vi har skyddat nummer och tror inte han hörde att det var mamma som "hackade" XD
Fan va vi skrattade! Hon är så snurrig ibland mamsen lilla <3

Var hos min bror för en stund sen, mamma och jag, och åt tårta med hans "flickvän" och han själv. Väldigt trevlig tjej :) Fyller 20 idag (Y)

Nu ska jag faktiskt sova. Om jag kan somna....

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-22 17:16:49

haha fan vad pinsamt för din morsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela