fridalindgren

hos älsklingen

Publicerad 2010-01-16 22:32:05 i Dagens,


Ursäkta cam-bild! hihi(A)

Nu sitter jag här i älsklingens rum och vi ska snart kolla på Harry Potter. Imorgon ska vi upp tidigt för jag, Simon, Simons bror och hans tjej, Simons mamma och pappa ska till stallet.(Y)

Igår hade jag träning och det gick la bra. Den höll på i typ en timma och så var jag tvungen att sitta och vänta på bussen i 40 min. Mindre kul! Men Nassta var gullig och satt med mig och väntade. Åkte till älsklingen och skämdes lite i folksvamlet. De flesta var uppklädda och skulle förmodligen på fest och så kommer jag där med fotobllskläder och helt Schleten. Men det var okej (Y)
Kollade på American Pie tillsammans och sen gick vi upp och nana. Vaknade väl 12 idag, men gick inte upp ur sängen förrän kl 2. Åkte till Coop. Köpte sulor till mina stövlar. Dom läcker inte in eller så, men är bara otroligt kalla. Det är som att all kyla lägger sig i mina skor och svävar runt mina fötter... wierd.
Köpte och tamponger och godis. Åt tacos med hela familjen och kollade på Robinsson.
Harry Potter-dags!

Imorgon blire som sagt stallet och sen ska jag faktiskt åka hem och plugga lite matte och skriva lite mer i bloggen. Kanske göra en ny header? Då blir det den första jag någonsin gör.

ha en bra kväll!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela