fridalindgren

hos älskling

Publicerad 2010-01-10 00:05:08 i Dagens,

Blev ingen fest idag för älskling hade ont i benen (fråga mig inte) och va lite krasslig. Så idag har vi bara haft en mysdag. Promenad med Simons föräldrar och hundarna från stallet. Jag och Simon lagade tacos. Vi spelade buzz med Simons päron. Och nu sitter vi i rummet och dricker lite drinkar och ska kolla på en film. The Descent faktiskt (y)

Lite tråkigt att jag inte uppdaterar eller så när jag är här hos Simon, men det blir lätt så. Imorgon när jag kommer hem ska jag skriva lite mer ingående på helgens händelser XD

Ha det bra alla 8 läsare jag haft idag XD HAHA!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-10 17:42:41

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

Postat av: therese

Publicerad 2010-01-10 20:54:05

Hohooh!

Du kan hälsa din nöt till pojkvän att jag är grym på wow! Jag har 3 fucking spells och dingde 13 på 8 timmar!



Haha, okej, bara så att du vet, så är det inte bra ALLS! xD

SYNS IMORGON SNYGGING! <33

Postat av: jesper

Publicerad 2010-01-11 13:25:30

fuck you frida you nose looks AMAZINGLY big!! alla älskar min musik..

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-11 16:12:08

favorit film?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela