fridalindgren

Hej mina vänner!

Publicerad 2010-01-25 22:29:45 i Dagens,

Idag råkade jag faktiskt försova mig. Vaknade typ en halv timma efter att jag hade börjat. Som tur var sov jag hos Simon inatt så missade bara en lektion (sy) men kom snabbt ikapp. HÖHÖ!

Vi i klassen bestämde oss för att flytta mattelektionen från fredag till måndag, men det ångrade vi ju nu när vi satt där och räknade.
fast kanske värt att sluta 12.20 på fredag för det, men ändå!

Det var väl som en vanlig dag idag. Inget speciellt som hände. Fast i helgen var det rån på hemköp i onsala :O! Och sen var det rån igen på stoppet, typ 10 min från Simon. Läskigt.

Imorgon är det samhäll, samhäll och sylektioner. Då ska vi fortsätta göra vår egna produkt och jag säger fortfarande inte vad det är jag gör. ;) Det får ni se när den är klar. På tal om ingenting så fick vi ta hem våra kuddar i fredags så nu ligger jag här i min säng och lutar mot min snygga kudde! HEHE!

Kollar på miss agent 2. Är inte så inne i filmen för kollar också på bloglovin. Men den verkar vara ganska rolig. Men 1an var mycket roligare. Tycker jag iallafall!

Shit asså vad jag känner att jag vill bli rik. Asså inte så att jag är värsta pengagalen, menjag känner verkligen att jag vill ha pengar. Man behöver ju pengar till ALLT. Mat, saker, NÖJEN! mm. Att man måste betala pengar för att ha kul typ, det är riktigt illa XD Så därför ska jag kämpa för att hitta något jobb eller bara kolla här hemma ifall jag hittar grejer man kan sälja på tradera. Sålde ett par gamla cheap monday jeans en gång för typ 200 kr. Så nu jävlar vill jag ha pengar!
Det ver evigheter sen jag shoppade kläder, så får väl ta o göra det efter sälen!

Mamma köpte ett sånt ansiktsvatten typ. Neutrugena Toner. Prövade den nu och det kändes riktigt bra. Det brändes på huden och blev lite kallt och då vet man att den gör någon nytta iallafall! :D



Det blev ett ganska långt inlägg idag. Skriver kanske lite senare. Annars "ses" vi imorgon!

Saknar min lilla pluttis (L) Vill ha dig här bredvid mig nu <33



Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-26 21:57:55

andra avenyn brukar ju komma på tisdagar? men det kom ju inte idag så det är mycket möjligt!

hmm.. skriv om sånt du hade velat läsa om själv och försök engagera läsarna med lite frågor och så, bloggar där folk bara babblar på om sig själva och vad dom gör är inte så roligt. bilder är kul, outfits och så! och länka den överallt, på msn och på facebook brukar jag göra ibland :) haha inte för att jag har så mycket läsare men. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela