fridalindgren

HAHA!

Publicerad 2010-01-18 18:35:52 i AlltMöjligt,

Shit asså! Nu har jag unistall photoshop och så kom jag på vad felet var. Jag hade försökt ta in serial number där man skulle ha aktiveringsnumret! Så nu har jag unistall det helt i onödan och måste installera om hela skiten. MEN det är lugnt. Jag har hela kvällen på mig! Som ni ser så står det FRIDA LINDGREN efter varje inlägg. Ska göra en fin sån i photoshop istället och göra så att den syns. Nu jävlar ska det fixas här i bloggen! + att jag ska vara lite duktigare och skriva på helgerna också. Det blir lätt så att jag inte orkar när jag är hos älsklingen, men ska se om min minidator funkr och ta med den varje helg.

Jaja, ni får se lite resultat senare (Y)

Fast nu såg jag att det inte var det felet jag trodde.! FAN att det ska vara så svårt :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela