fridalindgren

GLADGLADGLAD!

Publicerad 2010-01-21 20:39:18 i Dagens,

Fick 23/23 på matteprovet vi hade igår! ALLA RÄTT FÖR FAN! Första gången jag får alla rätt på ett prov... tror jag.
Stolt över mig själv.


Ska berätta lite om gårdagen. Hade skola till kl 12. Eller jag var den enda för jag har tyska -.-
Sedan åkte vi alla nötter till stan och hämtade biljetterna till Avatar. Dock andra gången jag ser den, men den var lika bra nu som första gången jag såg den!
Roligaste händelsen på dagen var väl när Jesper kom in i salongen med en stor popcorn och skulle sätta sig på sin stol. CRAAAAAASCH!!!!! Hela stolen gick av. Asså den gick verkligen AV! Och popcornen bara flög XD! HAHA riktigt kul. Synd att det bara var vi och typ 8 andra som kollade på filmen XD
Åkte till mölndal och träffade Sara där. Sen tog vi bussen till träningen. Det var riktigt skönt att tröna igår. 8 st var vi bara, men det va skoj iallafall! Känner mig stolt när jag tränar.

Imorse åt jag fiber-havregrynsgröt. Och till lunch tog jag massa grönsaker. Jag börjar bli nyttig!
Hade tråkengelska och sen spelade vi cs hela rasten.
Efter skolan hade jag "kör" men det var inga där så jag fick sjunga ensam med henne. Men det var okej. Som en gratis sånglektion lixx!
Kom hem, åt godis XD, dammsög mitt rum, åt och nu sitter jag här och gottar mig i att jag fick ALLA rätt på matteprovet! Jag är smart, tro det eller ej. XD (höhö)

Är väldigt trött. Funderar på att göra iordning mig nu ganska snart och lägga mig i sängen och läsa den jävla boken jag håller på med. Det är genom dina ögon, men den började så dåligt så jag vill inte fortsätta läsa. Men är väl illa tvungen :D! VÄNTAR FORTFARANDE PÅ TREDJE BOKEN I HOUSE OF NIGHT!


Bilder från igår:


Kinesen i mitten är jag! Annars är det Linnis och Jesper.


Anna Anka, Mathilda med en porrig pommes frites och Johanna <333
Förresten sitter vi på pendeln mot Göteborg och Bergakungen.


Sen hade vi vår lilla apa med oss också. Brukar kalla henne för Therese, men ibland Szanto också... eller typ bara apan.


MongoAnna, MongoMathilda, MongoJohanna! sötisar


ÄckelJesper!


Ja, det var såhär det såg ut när Jesper hade gjort sönder stolen. Notera att sätet ligger på golvet. Och alla popcorn också :D!!


Ja, kul var det!
Wownördar!

Skriver nog något litet inlägg lite senare!

<3

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-01-21 22:24:22

Hahaha jag skratta faktiskt lite åt det där med therese apan! första gången du skriver något kul på din blogg typ ;)<3

Postat av: Therese

Publicerad 2010-01-27 22:52:18

HAHAH VAD ÄR DET HÄR?



Och frida, vill du veta en hemlighet?



Jag är en stolt wownerd.

Och Jesper, skratta inte .. Gör det bara inte ................................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela