fridalindgren

Gjort om lite

Publicerad 2010-01-06 22:34:38 i AlltMöjligt,

Som ni kanske ser så har jag gjort om lite på bloggen. Tyckte att det behövdes ändras lite.
Håller också på att ladda ner Photoshop så jag tänkte göra om headern, nya bilder och färger kanske, ska försöka lite... imorgon kanske xD

Anledningen till att jag har fått den idén just nu är att jag äntligen sitter vid min stationära. Är så jävla lat så jag har inte orkat koppla in sladdar och sånt, men nu sitter jag här helt enkelt och den är mycket snabbare och har en mus, till skillnad från min lilla lap top XD
Och anledningen till att jag har bytt dator helt plötsligt är för att jag ska kolla på How I Met Your Mother nu och den här skärmen är ganska stor så det blir NAJS!

Fan asså, jag har så lite läsare. Jag är ganska ful av mig; gör reklam på facebook och bilddagboken (gjorde det till och med på Kissies blogg nyss) Jag är ful jag vet ;) Men man vet ju aldrig!!!
ÄR DET NÅGON SOM HAR TIPS PÅ HUR MAN FÅR MER LÄSARE?! känns som att jag prövat allt !

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Inte gjort något vettigt idag iallafall... Datorn och tvn. Har inte ens stt på mig riktiga kläder. Gick i morgonrock ett bra tag, tills jag bytte till en munktröja. ÄNNU bättre! -.-

Imorgon hade jag tänkt att kanske åka till biblioteket och låna den tredje boken ur House Of Night-serien. Sen om jag har tid och ork KANSKE jag ska sola. Vi har ett solarium på gården och det kostar bara 20 kr för en halvtimma.. värt?!
Vi får se hur det blir. Som sagt är jag en ganska lat människa så jag kommer förmodligen sitta inne och hålla på med headern hela dagen XD
FÅR TA TAG I MITT LIV!
Jo, jag kommer ut lite imorgon. Ska till tandläkaren kl 11.20. På tal om det så måste jag upp kl 10 så jag kanske ska lägga mig och kolla på min jävla serie snart!

Blir kanske ett inlägg lite senare, annars ses vi imorgon (y)


Ses på fredag klassnötter!!! <333

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-01-06 23:44:31

hej, söt blogg du har!

nu säljer jag billigt löshår på våran blogg, ta en titt vet jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela