fridalindgren

Fy fan va tragiskt!

Publicerad 2010-01-18 18:04:28 i Nyheter,



Hade omprov idag, och så fick jag ett sms av Jesper tt en man hade blivit påkörd av tåget. Trodde inte på det i början, för man vet aldrig vad Jesper kan skoja om (Lady Gagas son in my ass :D) iallafall.. Sen ringde jag och då berättade han hur dom hade hört ett frakttåg tuta. Och sen hade dom gått och kollat var det var som pågick. Då såg dom vad det var.. Han var tydligen 45 år och hans (troligen) fru bredvid och bara grät och skakade. Till och med jag som satt och pluggade inför ett omprov när det hände, känner mig helt sorgsen och illa till mods. Tänk på Jesper och alla som såg hur dom känner sig då! Hoppas du mår bra min vän! <3 (annas replik för dagen)
Provet gick inte så bra på grund av dåligt pluggande, svårt och att det enda jag kunde tänka på var den hemska olyckan. Han hade förmodligen barn och allt :( Seriöst, det kan verkligen hända vem som helst!
SPRING INTE ÖVER TÅGSPÅR!
Liten artikel

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Någon som tänker!

Publicerad 2010-01-18 18:56:22

jag brukar alltid säga till dig att man inte ska springa eller gå över järnvägar och vanliga vägar där det inte är övergångsällen:P!!!!!!!!!!! tänk att jag är så smart:)!!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-01-18 19:04:51

Vem kan detta vara om inte min lilla pluttis!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela